Ik heb een jaar gewerkt voor Poppodium Burgerweeshuis als Content Creator. Ik beheerde hier onder andere de social media en verzorgde de vormgeving en andere uitingen voor het poppodium.
Hieronder laat ik een paar voorbeelden zien:
▲ Slides voor een remarketing AD campagne waar het maandprogramma van de maand maart werd laten zien.
▲ Foto’s van de bands die net bij de venue aankomen vlak voor (of na) de soundcheck voor een laatste ticketsale boost & geeft een behind-the-scenes beeld van het event.
▲ Foto’s werkten het beste op de Instagram. Een afbeelding van het programma deed weinig, een foto van de poster in de stad daarentegen weer heel veel.
▲ Voor de Dag van de Vrijwilliger verzamelde ik foto’s gemaakt door vrijwilligers tijdens diensten en evenementen bij Burgerweeshuis.
▲ Vlak voor Kerst verstopten we 13 kerstballen met twee gratis kaartjes voor een concert in januari of februari. Ik heb hiervoor de campagne verzorgd. Waaronder het regelen van de kerstballen incl. inhoud, het plaatsen ervan en de communicatie hierover op de socials.